امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

امیرحسین

عید فطر امسال

1394/4/29 1:34
نویسنده : mamy
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی من ماه رمضون امسال هم تموم شد  و مثل همیشه بابا تموم روزاش روزه بود اما امسال عید فطر که 3 روز تعطیلی داشت حال من زیاد خوب نبود و سر درد داشتم که البته از عوارض این دوران روز شنبه برای جشن عید مامان جون اینا اومدن خونه ما تا بعد یک ماه روزه داری نهار رو با هم باشیم بهمون خیلی خوش گذشت و شب هم برای شام رفتیم هات پیتزا اما اونجا اینقدر شلوغ بود که اومدیم پیتزا مطهری و شام و اونجا خوردیم در اخر شب هم همه برای سلامتی شما دعا کردن بوس اما این چند روز شما خیلی آروم بودی و همین باعث میشد من نگرانت بشم شاکیاما از امروز صبح که بیدار شدم شکر خدا خوب بودی امیدوارم این 2 ماه باقیمونده هم به سلامتی بگذره تا من هم خیالم راحت بشه و روی ماهت ببینمزیباآمینبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان زهره
29 تیر 94 15:01
نوش جان امیدوارم به سلامتی زایمان راحتی داشته باشی وکوچولوی نازت رو هر چه زودتر در آغوش بگیری آمین
mamy
پاسخ
[سلام خیلی ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد