امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

امیرحسین

عکسای تولد،یلدا،غیره

1398/10/18 9:01
نویسنده : mamy
348 بازدید
اشتراک گذاری

4سالگیت مبارک تموم زندگیم ببخشیدعکسا روبا تاخیرگذاشتم....اما درعوض چندتامناسبت باهممیزارم

یلداتومدرسه مامان اومدی وجشن با بچه های کلاسم بودی اینم عکسای نازتون

البته گل پسراینروزا که داری بزرگترمیشی شیطونیات یه کم بیشترشده ....فکرکنم مال این دوره سنی .....اگه ازصبح تاشب فقط باهات بازی کنم یا خیلی زیادتوجه کنم فقط اروم میشی

همش دوست داری کارهای پسرونه بکنی و.....راستی موهای فرفریت وکوتاه کردم خیلی دیگه توچشات بودولی من دوسش داشتم مادرجون خیلی اصرارداشت برای رشد بچه لازم اینجا توی ارایشگاه بیشتراز2سال بودکوتاه نکرده بودم. ....اینجا توارایشگاهی وسط اصلاح خوابیدی وفقط اخراش بیدارشدی کلا اهل خوابیدن نیستی وبعدازظهرهاهم اکثرانمیخوابی

اینجوری هم خوشکلی عزیزم.....

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد