امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

امیرحسین

7 ماهگی

1394/4/24 15:07
نویسنده : mamy
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم  28 هفتگیت مبارک بغلفقط 2 ماه و چند روز دیگه بیشتر تا  دیدنت باقی نمونده من هر روز برای اون روز لحظه شماری میکنم محبت باید بدونی که برای ما خیلی عزیزی و من سختی این روزا رو به خاطروجود نازنینت روزای لذت بخش زندگیم میدونم گرمای هوا تو این فصل سال یه کم اذیت کننده است و استرسهای مخصوص این دوران هم که جای خودش داره از اینکه میترسم وقت خواب یا موقع بیرون رفتن آسیبی بهت وارد نشه

راستی قرار تو زمینه کاریم یه آزمون سخت از ما بگیرن برای تعیین وضعیت من روزا یه کم میخونم گاهی وقتام شبا اما اینقدر شرایط سخت کردن که نمیشه خیلی به نتیجه امیدوار بود اما بابا هی به من امید میده و میگه مطمعنم پا قدم شما برای ما برکت میاره به هر حال من همیشه سعی میکنم به خدا توکل کنم  راستی شما این روزا خیلی شیطنت میکنی و منو از سلامتیت مطمعن میکنی منم کلی ذوق میکنمفرشتهراستی من غروب میرم بیرون تا یه کم قدم بزنم تحرک هم خیلی وقتا تو این شرایط خوبه امیدوارم بهمون خوش بگذره فعلا بای بایبای بای

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد