امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

امیرحسین

جشن اومدنت

1394/3/7 17:10
نویسنده : mamy
263 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم  نمیدونم از کجا شروع کنم  بزار از روزی بگم که رفتم سونو و عکس خوشکلتو تو منیتور دیدم وقتی  از اتاق اومدم بیرون به مامانی که همرام بود گفتم نی نی شبیه پسرا بود اما اون باورش نشد گفتم نی نی من یه پسر کاکل زری شک ندارم  چون قیافیه خوشکلت خیلی شبیه پسرا بود تا اینکه 8 اردیبهشت یعنی تقریبا یک ماه پیش رفتم تا مطمعن شدم یه پسر کاکل زری دارم اما ایندفعه به بابا نگفتم حتی به مادر جونم نگفتم که قرار جنسیت نی نی معلوم بشه همش بهشون میگفتم حالا زود اون روز خیلی استرس داشتم حدود 3 ساعت نشستم تا نوبتم شد اما ایندفعه اصلا به صورتت نگاه نکردم فقط میخواستم از سلامت و جنسیت نی نیم بدونم وقتی فهمیدم انگار تموم دنیا رو بهم داده بودن بوسبرگشتنی اشک تو چشمم جمع شده بود اصلا حواسم به رانندگی نبود یه گوشه پارک کردم و به مامانی زنگ زدم  اون کلی خوشحال شدو گفت این اسم خوشکلی رو که خودم انتخاب کردم اصلا عوض نکنم بعدام یه کیک خوشکل خریدم اومدم خونه من و بابایی یه جشن 2 نفره گرفتیمجشنهورا هورا.......جشن

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان گیلدا
7 خرداد 94 17:21
سلام میشه لطف کنید و عدد 49 رو به سامانه 1000891010ارسال کنید خیلی خیلی ممنونتون میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد