امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

امیرحسین

پارک کودک لاله

1396/2/31 18:21
نویسنده : mamy
386 بازدید
اشتراک گذاری

اماعکس اول  که مال چند وقت پیش تو پارک درودونه هاکه با ساینا جوون رفتیم وعکسش برات نذاشته بودم

گل پسر مامان پنج شنبه این هفته خیلی لجبازی و بیقراری میکردی احتمالا به خاطر دندونای کامت بود که داره در میاد مامان جون دندونات یه کمی اذیتت کرد اما اینجوری لااقل کمتر سیاه میشه از خوردن قطره اهن یعنی فعلا هرچی دیرتر در بیاد بهتر برا همینم  غروبش بردمت بیرون و اتفاقی از پارک لاله سر دراوردیم که خودم بچهگیم توش بازی میکردم و خاطره های خیلی خوبی ازش دارم اما خیلی باز سازی شده و برای سن بچه های کوچکتر درست شده زمینش سنگفرش و تاب وسرسره ش حفاظ داره و بچه گونست

اما پسر مامان تا حالا که زمستون بود خیلی نذاشته بودمت که تو بیرون از خونه پیاده روی کنی برا همینم از همونجا تصمیم گرفتم بریم و یه کفش جدید واسه بیرون واست بخرم اینم عکس شما تو کفش فروشی که اولین بار تو خیابون فلسطین پیاده روی کردی اما خودت بعد پوشیدن کفش کلی ذوق کردی و همش میگفتی پا ...پا

اما فرداش که روز انتخابات بود من و بابا صبح زود رفتیم رای دادیم و من و شما بابا رو هم بردیم و پارک و بهش نشون دادیم بابا که خیلی حیوونا رو دوست داره رفت و برا کبوترای اونجا دونه خرید اونا که میپریدن دنبال دونه تو کلی ذوق میکردی واصرار داری بزاریمت زمین تا خودت راه بری

الهی که همیشه بخندی و شاد باشی گل پسر

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرحسین می باشد